In 2030 -maar liever nog in 2025- moeten alle bussen in Amsterdam emissievrij zijn. Omdat alle bussen van GVB nu nog op diesel rijden, betekent dit dat er een innovatieslag nodig is. Na aanvankelijke interesse in het innovatiepartnerschap, koos het vervoerbedrijf uiteindelijk voor de mededingingsprocedure met onderhandeling als aanbestedingsprocedure. Hoe kwam het GVB tot dat besluit? Maarten Louwerse van het GVB Amsterdam licht het toe.
Share
Related posts
European Innovation Procurement Awards om innovatiegericht inkopen te vieren
Posted by :
Kist
Déclaration de Chaillot legt de basis voor het decarboniseren van de bouwsector
Posted by :
Kist
Verdiepingssessies Actieplan MVOI
Posted by :
Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 11
Posted by :
Kist
Projectenkalender Waterschapsmarkt 2024-2025 geeft markt en overheden inzicht in waterschapsprojecten
Posted by :
Kist
Europese Commissie stuurt Nederland aanmaning inzake aanbestedingsplichten openbaar vervoer per spoor
Posted by :
Kist
Europese Commissie stuurt Nederland aanmaning inzake aanbestedingsplichten openbaar vervoer per spoor
Posted by :
Kist
Praktijkvoorbeeld: Beter Aanbesteden dankzij data-analyses
Posted by :
Kist
EU lidstaten steunen gestript CSDDD wetsvoorstel
Posted by :
Kist
Update handreiking Invoering rechtmatigheidsverantwoording
Posted by :
Kist