Steeds meer publieke opdrachtgevers vragen de markt om input voor hun aanbestedingen. Helaas weten veel aanbesteders nog nauwelijks hoe je een goede marktconsultatie uitvoert. Het gevolg is dat marktpartijen niet alleen overstelpt worden met informatieverzoeken, maar daar ook van in verwarring raken. Ze tasten vaak in het duister over bijvoorbeeld het exacte doel van die verzoeken, de tijdsinvestering die ervoor nodig is en of ze er ook iets voor terugkrijgen.
Share
Related posts
Vernieuwde Marktvisie Verkeersborden en Bewegwijzering
Posted by :
Kist
Duurzaam Regeerakkoord is naar de Tweede Kamer: 3.100 organisaties tekenen ervoor
Posted by :
Kist
Nieuw advies Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Kist
900 miljoen euro voor verduurzaming gebouwde omgeving
Posted by :
Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 15
Posted by :
Kist
Grootschalige fraude met coronaherstelfonds
Posted by :
Kist
PIANOo zoekt Programmamanager Maatschappelijk Verantwoord Opdrachtgeven en Inkopen
Posted by :
Kist
Meld je aan voor het PIANOo-congres: Aanbesteden is keuzes maken
Posted by :
Kist
Europese Commissie start 2 nieuwe onderzoeken onder de FSR
Posted by :
Kist
Beter Aanbesteden Magazine editie 5 is uit!
Posted by :
Kist