In 2030 -maar liever nog in 2025- moeten alle bussen in Amsterdam emissievrij zijn. Omdat alle bussen van GVB nu nog op diesel rijden, betekent dit dat er een innovatieslag nodig is. Na aanvankelijke interesse in het innovatiepartnerschap, koos het vervoerbedrijf uiteindelijk voor de mededingingsprocedure met onderhandeling als aanbestedingsprocedure. Hoe kwam het GVB tot dat besluit? Maarten Louwerse van het GVB Amsterdam licht het toe.
Share
Related posts
Vernieuwde versie Lexicon Circulaire Bouw
Posted by :
Kist
Addendum stappenplan inkopen met de MKI voor duurzame sportvloeren
Posted by :
Kist
Europese Commissie start onderzoek onder het IIO
Posted by :
Kist
Minder bouwopdrachten Rijkswaterstaat, verschuiving in top aannemers
Posted by :
Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 16
Posted by :
Kist
Herziene richtlijn energieprestatie van gebouwen vastgesteld
Posted by :
Kist
Nieuw advies Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Kist
Vernieuwde Marktvisie Verkeersborden en Bewegwijzering
Posted by :
Kist
Duurzaam Regeerakkoord is naar de Tweede Kamer: 3.100 organisaties tekenen ervoor
Posted by :
Kist
Nieuw advies Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Kist